vrijdag 9 december 2016

Light of the world


Dit plaatje maakte ik op www.polyvore.com. Dit is een website waar je door middel van allerlei plaatjes op internet een collage kunt maken. Heerlijk ontspannend. Het is  eigenlijk een site voor mode collages, maar andere collage's zoals deze kan je er dus ook mee maken. Er zijn wel eens mensen die ik ken die het ook willen proberen en dan een account aanmaken maar vervolgens schrikken omdat het zo ingewikkeld  lijkt. Maar je moet het even door krijgen en dan is het niet moeilijk. Dus als iemand zegt: ik ga het ook proberen en je komt er niet uit, stuur dan een berichtje! Ik wil je graag helpen.

In dit plaatje zit bijvoorbeeld een achtergrond, het plaatje van de kaars is een los item en de wolken met de maan is een los item. Daarna kan je er een stukje tekst opzetten als je dit wilt.
Kijk maar eens rond op mijn account: http://erikasteensma.polyvore.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten