zondag 4 december 2016

Welkom!

Welkom op mijn weblog. Het is jaren geleden dat ik actief was in weblogland. Ik heb hele leuke contacten opgedaan die jaren. Het lijkt me leuk om weer regelmatig te bloggen. Ik ben Erika Steensma, ben verpleegkundige van beroep en ben een natuurliefhebber. Getrouwd met LuciĆ«n, mijn steun en toeverlaat en moeder van zonen. Drie zelf op de wereld gezet en 1 bonuszoon!  Op mijn weblog lees je wat mij bezighoudt en wat ik belangrijk vind in het leven. Ik hoop dat het je zal inspireren en bemoedigen.

2 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad heel lang geleden.... welkom terug, fijn je weer terug te mogen zien!

    Ik hoop dat je weer veel plezier zult gaan krijgen in het bloggen en ik hoop ook dat de veranderingen je zullen bevallen ... het gaat heel anders dan toen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je we! We gaan het zien! Leuk om weer terug te zijn!

      Verwijderen